piątek, 29 września 2017

Notka informacyjna #3

Publikacje na blogu zostają wstrzymane na około miesiąc z racji tego, że mam teraz bardzo dużo na głowie: muszę napisać dwa rozdziały pracy dyplomowej a do tego prowadzić badania. Dla czytelników: nie martwcie się, w listopadzie powracam z nowym rozdziałem dla was. 
Sądziłam, że uda mi się wyrobić w terminie, jednak mamy piątek, a ja mam napisaną stronę rozdziału (zwykle to 6-7 stron), notatki w zeszycie i brak czasu na wprowadzenie wydarzeń. 

Dla fanów Hitch&Weira - na razie nie poszaleję z romansami. Duet Samel&Weira być może już nigdy nie zaistnieje, ale tego jeszcze nie wiem. Przyznam, że sama lubię go bardziej :D
Dla fanów wojny: będzie więcej taktyki, acz zdarz y się i jedna, może dwie akcje. 

Wyglądajcie najświeższego rozdziału już w listopadzie! Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to znak, że to, co piszę Cię zainteresowało :)

Szablon wykonała prudence.